onsdag 15 september 2010

Inspirerande kväll eller NOT

Efter arbetet idag gick jag och D på en aktivitet som hette Inspirerande kväll med Topphälsa och Intersport.
Låter najst, Maria Akraka skulle prata om att komma i form och behålla den. Vi kom till en aktivitet som var så oorganiserad, de bjöd på dryck och tilltugg som man skulle inta ibland alla Intersports kläder (hmmm undrar hur många kläder som har Mozarellafläcka imorgon). När Maria Akraka skulle börja prata, fanns det ingen plats att sitta på utan man skulle typ hänga på en klädställning. Vi flydde fältet och i farten ut greppade vi en Goodiebag som innehåll en vattenflaska, tidningen Topphälsa, en bar, duschcremé och parfymprov (fyyy, va lite grejer). Det kändes iaf inte som en inspirerande kväll. När vi gick därifrån så ramlade vi in denna lilla stuga, söt eller hur.......





































Här "posar" jag och D utanför den lilla stugan....
Imorgon starar Elitserien så för att fira det, så köpte jag mig ett par mysbrallor för 399:- (värda varenda krona).


























btw, så fick jag en present idag av LCJ på arbetet, en DIF-flagga..... Åhhh, va jag blev glad =D
Den ska pryda någon bra plats på kontoret, men än så länge hänger den över rullhylla. Tack LCJ, du gjorde min dag!!!!
Tyvärr så förlorade vi mot Åtvidaberg =(

1 kommentar:

BP sa...

Stugan måste ha varit behållningen av den kvällen. Den är ju kanoooon och såklart helt i min smak.
DIF-flaggan är det ju inget fel på egentligen, snygga färger iaf. Å jag avskyr dessa förkortningar då jag aldrig kommer på vem det är;-)