fredag 17 september 2010

Facility Fredag

Idag var det sista dagen på mässan Facility at your service. Jag och D arbetade eftermiddag, vilket även innebär nedplock av monter. Allt gick som ett välsmort maskineri och det blev mycket skratt.
Nedan ser ni min skörd av mörk choklad ifrån mässan (helt ok med LCHF).





















När vi landade i Huddinge C, så var vi in en snabbis på Specsavers för att beställa ett par bågar till mina läsglasögon. Just de mina progressiva glasögon har tagit en ny vändning och blivit 2 par (ett par långt bort och ett par nära). Detta pga att de kunde inte göra ett par progressiva till mina bågar, men inget ont som för med sig något gott. Jag "tjänade" 2.700:- på att ta 2 bågar istället. Tjohooo va man kan tjäna.
Eftersom jag tjänat en massa pengar, så började det att rycka i shopping-tarmen. Det blev bara en sjalkrage.
Bilden visar gårdagens och dagens inköp av höstens/vinterns accessoarer....

1 kommentar:

BP sa...

1. När jag tittar på chokladberget så får jag kväljningar (jag gillar ju inte choklad).
2. Men dessa kväljningar övergår omedelbart till ett stort GRATTIS till dig. Mycket smart att satsa på två par glasögon istället för på progressiva. Y har precis fått progressiva och ångrar sig djupt. Jag har haft dom och bytt efter tre veckor.
3. Självklart ska du sätta sprätt på de vunna slanterna. Dubbelt upp!!!