måndag 2 augusti 2010

Varmvattenberedaren har dött....

Då var man utan varmvatten. Panik!!!! Vad gör man... Hjälp!!!!
Upptäckte att det luktade bränd el i badrummet när jag skulle tömma tvättmaskinen. Sprang ner till proppskåpet och drog ur proppen. Ringde lillebror och Exet för att höra att jag gjort rätt. Så nu får vi leva utan varmvatten till nå´n gång under nästa vecka. Nästa vecka kommer Sjödalens Bygg- och Fastighetsservice hit och fixar så att vi kan återgå till ett normalt liv igen. 
Tur att C bor nära, så att man inte kommer att lukta skunk. Iof så som det regnar är det väl bara att tvåla in sig och springa ut i regnet.

Bilden har jag lånat från www.clipartpal.com som hade en hel del skojsiga bilder. Måste ju skoja till det lite när det öser ner och jag har inget varmvatten.


1 kommentar:

BP sa...

Då ser man återigen hur bortskämd man är. Utan varmvatten - det kan jag knappt föreställa mig.

PS. Tur att det finns dusch på jobbet också. DS