måndag 23 augusti 2010

Ny vecka med en massa nya möjligheter (förhoppningsvis)

Dagen började med en rask promenad till Stuvsta med C.  När jag kom till arbetet, så fikade jag med mina arbetskamrater som jag bara sprungit förbi i korridoren och ej hunnit prata med. Bra början på en bra dag. Idag har jag "bara" förberett en lärarutbildning och besvarat en hel del samtal.
Mer träning På lunchen körde jag och M ett pass Power och Core. Tyvärr så ska vi få tbx våran tråkiga instruktör A, så nu får jag nog byta pass.
Just nu sitter jag och väntar på att Fångarna på Fortet ska börja, när det gick på tv:n för en herrans massa år sedan, tyckte faktiskt jag att det var rätt skoj. Få se ifall jag tycker lika om en timmer eller så.
Skulle tycka att det vore rätt en rätt kul utmaning att få vara med i Fångarna på Fortet.
Btw då kommer detta bli en skojig och händelserik vecka =)

1 kommentar:

BP sa...

Visste inte att du var förtjust i spindlar och annat "farligt" som finns på fortet. Lättare att titta på framför en tv skärm. Däremot tror jag att du skulle passa utmärkt i Robinson:-)