tisdag 10 augusti 2010

Förberedelser inför vintern...

Idag har jag arbetat med en presentationsslinga hela dagen, tänk va allt tar tid när man håller på att trappa upp efter semestern. Hur som haver, så sprang jag in i skoaffären efter arbetet och köpta stövlarna, så nu är jag lycklig igen. Så här ser de ut och de kommer att vara sååå snygga till jeans (kolla in dragkedjan som sitter bak på stöveln, läckert heller hur...).


























Hittade även ett par andra snygga stövlar, men nu får det  vara nog ett tag till iaf ;)
Imorgon ska jag springa 5 km i  ett lopp som heter Iformloppet och går av stapeln i Sundbyberg.
Funderar lite på hur det ska gå eftersom jag inte tränat så mycket löpning under semestern, men runt kommer jag iaf.

1 kommentar:

BP sa...

Stövlarna är riktigt, riktigt snygga - lite i Vilda Western stil.
Springa och springa imorgon - gå runt istället och njut av utsikten i Sumpan;-)