söndag 22 augusti 2010

Aktiv söndag

Idag har jag hunnit med en massa. Vaknade av ett SMS på min mobil kl 7, det var C som var vaken och redo för en PW. Gäspade, sträckte på mig, sköljde ner en proteindrink med svart kaffe och var sedan redo för en PW. 75 minuter senare hoppade jag in i duschen, svabbade av mig, bytte om, sedan bar det av till Kungens Kurva. Där storhandlade jag inför veckan, letade partytält på Jysk, Rusta och ÖB.  Sedan bar det av hemåt, packade upp alla matkassar, ny proteindrink, packade badväskan, sedan slängde vi oss upp på våra cyklar och cyklade ner till Lånkan, där vi tillbringade resten av dagen. Vi var rätt ensamma, kolla in bilden.

Just nu sitter jag på altanen efter en fantastisk grillmiddag och tänker på att det nog inte blir så många fler grillmiddagar i år =( Näe nu måste jag morska upp mig, hänga lite tvätt, sedan ska jag fylla på vinglaset och se någon film. Btw så leder Djurgår´n över Göteborg med 2-0 just nu =D (sådär ja, nu blev jag mycket gladare igen).

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej syster. Vad duktig du är som tar dina proteindrinkar, du kommer att bli min levande reklampelare.
Kram

BP sa...

Att skölja ner en proteindrink med kaffe får min mage att volta;-)
Bilden på er "ensamhet" är helt kanooon och fyndig:-)
Varför sköljer du inte ner proteindrinkarna med vin istället??? ;-)

Anonym sa...

Jag antar att C är kicki, vad faan har hänt med henne, uppe klockan 7 en söndag.......
Exet