fredag 9 juli 2010

En ganska lång AW

Igår efter arbetet så gick en del av oss som tappert arbetar (+ 2 semesterfirare) till Cliff Barnes på AW. Cliff Barnes har en mycket trevlig uteservering och vi hamnade på hyllan. När Cliffan stängde vid halv elva tiden, så var vi 5 st kvar som gick vidare till Tennstopet. Det var typ 100 år sedan jag var där Jag och Å lånade toan och drack ett varsitt glas vatten, bra kunder eller NOT-. Jajaja, Grabbarna Grus tog iaf en varsin öl. Kl 00:07 landade taxi på min parkering.


























R var vaken för han väntade ihärdigt på att jag skulle komma hem, för han vill ha sina nya Converse som jag hade inhandlat under lunchen. Trodde att han hade längtat efter mig ;)
Näe nu ska jag kila ner till vår lilla butik och handla lite middag och lite frukt till sol och bad idag. Just det glömde att nämna det: Jag har tagit en Semesterdag idag och ska bara ligga raklång vid badet idag....

1 kommentar:

BP sa...

Mmmm Å var förvånansvärt pigg idag på jobbet. Inga sviter där inte. Du var nog klok nog att ta en semesterdag;-)
Conversen är coola. Bra att han inte ville ha rosa;-), den senaste innefärgen för killar.