onsdag 2 juni 2010

Vårruset 2010

Åh vad det var skoj att springa Vårruset. Kände mig otränad, men tiden blev 34 minuter inkl allt köande i starten. A på arbetet frågade mig om mitt mål och jag sa 2 timmar ;) och det klarade jag!!!!
Vi startade i springa-fort fållan och det var så många som inte borde ha startat där och de stoppade upp alltihopa.
Mitt lag som heter The Running Babes var såååå duktiga. När jag kom i mål så ropade Peter Siepen ut mitt namn och att jag sprang för The Running Babes =) Efter loppet hämtade PicNic-kassen ut och vi satt kvar och bubblade typ 1,5 timme till.
Klart att jag ska springa nästa år oxå....

3 kommentarer:

BP sa...

Du är ju helt fantastiskt duktig. 34 minuter, jag är otroligt stolt över dig!!!! Vilken placering tog ni. Ni måste ju har kommit ganska bra om ditt namn blev utropat. Sort GRATTIS!!!

PS. Håller tummarna på fredag. Har faktiskt redan skickat upp både sol och värme till dig härifrån. DS

Marie sa...

Ja, jag är också stolt över dig!! Kommer ihåg när även jag sprang vårruset och verkligen njöt av att jag kände mig duktig. Du e bäst!!! kram påre

Susanne sa...

Det var tyvärr ingen lagtävling, annars hade vi nog varit himla bra ;)
Tack Beate för kanonvädret som kommer att vara på fredag.