torsdag 17 juni 2010

Svart rondellhund i Future city eller hur var det.... ;)

Pustar ut efter ett par timmars målande, men nu börjar man se ett slut.
Idag har jag ganska mycket att berätta, så ha tålamod ;)
Svart mapp
I morse låg min svarta mapp på skrivbordet. Den är berest och har tillbringat natten i Kungsängen. Hur gick det till? Jo en trött Suss glömde sin mapp med anteckningar på pendeln i onsdagsmorse och den fick fortsätta sin resa till Kungsängen med en annan resenär som var så najs och lämnade in den i spärren där. Min kollega M hämtade mappen och sedan hamnade mappen åter i mina händer. Tack M.
Future City
Idag var jag på ett intressant medarrangörsmöte hos Future City Vi på SB sponsrar denna tävling som riktar sig till högstadieelever. Läs mer om tävlingen här.
Kungliga Rondellhundar
I morse på väg till arbetet så läste jag om Kungliga rondellhundar i Stockholm City. Björn Andersson som ligger bakom rondellhundarna har gjort 14 st kungliga rondellhundar som inför bröllopet är utplacerade runt om i Stockholm. Rondellen vid mitt arbete har förärats med en. 






































































Bröllopslunchförberedelser
Idag har jag förbett lite inför morgondagens bröllopslunch. Än så länge så är det hemligt, så jag berättar mer imorgon. Nu ska jag fixa min prinsessklänning och sova min prinsessömn



2 kommentarer:

BP sa...

Lästte också om rondellhundarna, har dock inte sett en... än.

bjorn sa...

Jag sätter ut rondellhundar i Huddinge och Haninge. Ibland gör jag det i stockholm. Hälsningar
www.rondellhund.com