torsdag 10 juni 2010

Nytt Wii-spel

Jag är barnsligt förtjust i tv-spel och min grej numera är Wii. Jag har idag beställt det nya spelet Super Mario galaxy 2. Spelet släpps imorgon, så jag hoppas att det ligger i min brevlåda på måndag. Jag har nog lagt ner en halv förmögenhet på tv-spel. Kom och tänka på att Super Mario Bros måste ha funnits en massa år och kollade förstås med Wiki. Jorå sa Wiki 1985 lanserades det första spelet. Under 25 år har alltså jag spelat olika verisoner av dessa underbart roligt och underhållande spel. Den första versionen har sålts i över 40 miljoner exemplar. Nu blev jag riktigt sugen på att spela lite, så nu säger jag: Tack å hej, leverpastej

2 kommentarer:

BP sa...

???????????????????????????
???????????????????????????
Då förstår du;-) Men jag gläds med dig. Happa playing:-)

Susanne sa...

Tack BP... Det finns 2 andra saker som gör mig lite lyckligare än Wii och det är väskor och skor ;)