måndag 14 juni 2010

Måndag............

Åhhh va jag har varit trött hela långa dagen. Dagen började med att jag försov mig och va inte på jobbet förrens typ halv 10. När jag kom till arbetet, så hade det flyttat in ny person på platsen framför mig och va jag blev glad när jag såg att det var världens bästa Elin =) Lunchen intogs på Haga Forum med urpppingtjejerna, mycket trevligt. Efter arbetet så köpte jag festivalpass till Rockoffen på Åland som jag ska besöka sista veckan i juli. Vill du veta vilka jag ska se, klicka här.
Nu slappar jag i soffan och ska strax börja spela mitt nya Super Mario spel som låg i brevlådan när jag kom hem =)





















Dagens temadag är internationella blodgivardagen. Fyyy va jag får dålig samvete... För några år sedan lämnade jag plasma var 14:e dag och var så himla duktig. Jag blev sjuk och gjorde ett upphåll i mitt plasmagiveri. Det är säkert typ 5 år sedan jag lämnade senast, näe det här måste jag ta tag i....

2 kommentarer:

BP sa...

Vilket stjärnspäckat program på Åland. Thomas di Leva är ju min favo där.
Blodgivning - ja.....

BP sa...

Japp, det var J på bilden: typ: Jag hade ingen aaaaaaaaning om at det fotograferade. Men först i leden var han även i tidningen City. Kul för honom tycker jag;-)