måndag 21 juni 2010

MåleriMåndag

Måleri
Då har man målat lite igen. Utsidan på Rasmus balkong och andra varvet på framsidan. Nu är det "bara" Katrins plätt kvar på framsidan (den vi inte vågar måla). Sedan ska jag bara måla på ett varv på baksidan, sedan är allt klart. Räknar med att allt ska vara klart nästa vecka.

Nya planerade projekt
1. Städa diskhon och mosaiken efter all penseltvätt ;)
2. Bygga nytt staket mellan mig och grannen
3. Bygga trädäck på framsidan
4.????????? Kommer säkert på något, kan ju vila lite...

Imorgon ska jag träffa Lena och ta ett glas läskande på "Medis" efter arbetet, ska bli kanonskoj =)



3 kommentarer:

Marie sa...

Jag tycker att du är skitduktig!!!! Kram påre!

BP sa...

Du jobbar verkligen på rätt ställe. Så handy du är. Ovanligt för en tjej faktiskt - säger jag med mina fördomar;-)

Susanne sa...

Tack tjejer... Tycker att det är kul att fixa och dessutom är det för dyrt att anlita proffs =)