torsdag 17 juni 2010

Ledbruten

Gomorron Världen, Sitter i soffan med det sista av mitt morgonkaffe. Idag är jag lite ledbruten efter att ha klättrat upp och ner för stegen med målarburk och penslar. Känner mig lite som denna tant.


























Har tittat in i kalendern och idag är det Världsdagen för bekämpning av ökenutbredning och torka. Wiki och mina andra källor har inget att säga om dessa dagar. Så jag söker inte vidare. FN har så många dagar, så det finns väl inte folk som kan förklara alla deras temadagar. Nu ska jag piffa till mig. Idag ska jag iväg på en trevlig aktivitet med min kollega A-L, berättar mer ikväll.

1 kommentar:

BP sa...

Med tanke på att du är ledbruten (logisk följd av dina ansträngningar) såg du oförskämt pigg ut idag;-)
Ska bli kul att veta va ni har haft för er idag då...