tisdag 8 juni 2010

Götlaborg....

Nu är jag hemma från Göteborg. Vi kom ner i måndags och medans mina arbetskamrater var på kundbesök resp var på vårt kontor, så satt jag snällt och arbetade på mitt hotellrum. Det gick ingen nöd på mig. Jag hamnade i värsta rummet på den nybyggda 12:e våningen med den utsikten. Kolla in bilderna:

Ullevi




































Här ligger jag i sängen och kollar ut över ett regnigt Göteborg ;)

När vi flög hem fick vi flyga hem med SVFF:s plan =D


























Efter en intensiv dag, så är jag nu hemma och har även hunnit målartvättat mitt hus framsida


























Aktiviteten med våra bygglärare blev kanon och nu är jag glad att jag är hemma och att jag har hunnit målartvättat framsidan. Har huset fullt med ungdomar och har på något sätt sagt att det är okej att sitta i sovrummet (hur gick det till?) Lika bra att man bäddar ner sig och tittar på någon bra film i datorn.

2 kommentarer:

BP sa...

Välkommen tillbaka själv. Det gick ju verkligen ingen nöd på dig med den utsikten - säger bara Ullevi:-) Å att flyga hem med det planet... såg du någpn kändis;-)

PS. Hur du orkade med att målartvätta (vad är det för nå't) huset också förstår jag inte. DS

Susanne sa...

Ingen kändis på planet tyvärr. Just nu har jag väldans mycket energi, så det är lika bra att göra av med den på några måsten ;)