lördag 19 juni 2010

En ovanligt folktom lördag

Idag var jag iväg på en liten shoppingrunda efter lunch. Det var folktomt överallt. Shopping började i den butik Rasmus arbetar - Högdalens Järn -, där inköptes en ny så himla snygg golvlampa, mer inomhusfärg och maskeringstejp. Shoppingturen fortsatte sedan ut till Kungens Kurva, där det bl a skulle inhandlas till midsommar. Där var det ännu mindre med folk, konstaterade att klockan var 14:30, så folk var nog på väg hem för att bänka sig framför tv:n. På City Gross hittade vi denna tårta, som heter Folkets bröllopstårta


























Har i smyg kikat lite på bröllopet. Åhhh vilket vackert brudpar, man verkligen ser hur kära de är... Härligt

















Nu ligger jag raklång i soffan och väntar på att Rapport ska starta, min VD ska vara med. Kommer tyvärr inte ihåg vad ämnet var, men något inom bygg är det iaf.

3 kommentarer:

BP sa...

Det går ju inte att "undvika" att se glimtar av bröllopet. Å visst var det vackert. Hon är ju såååå kär i sin Daniel, det verkligen strålade lycka om henne.

PS. Här i Täby var det lika folktom som i dina trakter. Borde ha åkt till Ikea, men missade. Missade även E, olycklig tid i konkurrens med bröllopet. DS

Susanne sa...

Jag missade oxå, men kollade på nätet. E var med i ca 4 sekunder.

Marie sa...

,,,,,,,,, jag tittar idag jag för jag har spelat in allt! Igår var det golf hela dagen på en härlig bana i Uppsala.