söndag 6 juni 2010

En aktiv söndag

Sitter ner en stund innan jag ska ta ett springpass i spåret. Denna söndag har varit väldigt aktiv. Även fast jag sov fram till lunch har jag hunnit med följande
Minimaran. Jag och C var och såg på när Philip sprang, han kom på 107 plats i sin startgrupp. Bra jobbat Philip. Det är Philip till höger om stolta faster Cs klappande händer.





















Smaka på Stockholm var vi in på en snabbis för att äta lunch, det blev en crepes med ost och skinka. Sådär tyckte jag.




















Shopping av dyra märkeskläder med 50% rabatt =)... Blev en tröja tíll Rasmus, själv hittade jag ingenting.

Färgskrapning av huset ägnade vi en stund till. På lördag ska jag och C gemensamt måla våra hus med hjälp av några väninnor. Det går så mycket lättare ifall man hjälps åt.


























Nu ska jag pusta lite innan löparkläderna åker på. Imorgon ska jag till Gbg, så jag måste hinna packa lite oxå.

1 kommentar:

BP sa...

Du jobbar iaf på rätt ställe för att veta hur man gör;-)