onsdag 23 juni 2010

Dan före dan före dan....

Vilket fantastiskt väder det har varit idag. Redan i morse kunde jag slänga av mig jackan, I like....
På lunchen tog jag en repa över Odenplans alla butiker och kom tillbaks med en massa nya kläder, I like again ;)
För övrigt har det varit en väldans rolig dag på arbetet med en massa skratt.

















Efter arbetet så inhandlade jag ingredienser till en stor pastagratäng som  har tillagats och den ska vi ska äta på midsommardagen. Lika bra att man har förberett för man brukar inte ha så mycket energi den dagen. Blev varnad av kollega S på arbetet att vara försiktig med sillspadet för det var det man kunde bli lite trött av dagen efter. Ska tänka på det.
Imorgon åker jag till Cs landställe i Stavsjö, där det blir midsommarfest.


























Nu ska jag börja fundera på vad jag ska packa ner förutom min nyinköpta midsommar klänning. Snygg eller hur....

1 kommentar:

BP sa...

Skitsnygg klänning och roligt för hela slanten... hela dan. Ja, vad mera kan du önska dig;-)

PS. Di tar väl mer datorn till sommarstället. Uppdatering av bloggen krävs- hick;-)