onsdag 9 juni 2010

Avslutning på Waxholm

Idag var jag tillbaks på kontoret efter 4 arbetsdagars uppehåll. Insamlingskuvert ska lämnas in, fakturor konteras, avtal ska scannas + en mängd andra massa saker som jag inte hann med innan
Årets stora avdelningsmöte som vi hade på Hotell Anglais vid Stureplan. Mycket intressant möte med en massa visioner. Efter möte tog vi båten ut till Waxholm och åt en nästan underbar middag (fisken var väldigt torr). Middagen bestod av:
Kalixrom med tillbehör och rostad brioche
Halstrad Hälleflundra med Scampispett, brynt smör, pepparot och färsk sparris
Jordgubbar med vaniljparfait, mandelskorpor och grädde

Synd bara att det inte finns solgaranti på resor =)
Nu är jag proppmätt, eftersom även lunchen och kaffebuffén under dagen var delikata.
Kolla in turistbilden, undrar hur många stockholmare som har sig själv på bild med Stockholms slott i bakgrunden ;)

2 kommentarer:

BP sa...

Å jag ska berätta på min avdelning hur man ordnar "kick-offs". Turistbilden på dig är ju kanoooon. Togs väl innan det började regna antar jag;-)

Susanne sa...

Regnet kom när vi skulle åka hem, men det var lite kallt att sitta ute. Det är så himla kul att träffa sina kollegor utanför huset tycker jag iaf