måndag 28 juni 2010

Ålder tar ut sin rätt

Igår bloggade jag inte pga en dator som inte vill fungera samt att jag sov väldans mycket igår.
Man börja smått märka att man har passerat 40, för jag har inte riktig ork att festa 2 dagar på raken. Så gårdagen gick i sovandets tecken.



















På kvällen när jag skulle ta tag i mitt bloggande, så stod en markör i vänstra hörnet och bara blinkande. Shit inte nu ingen var min första tanke. SMS:ade R om mitt lilla problem och han lovade att fixa den IGEN.
Idag visade det sig att hårddisken hade rubbats... Vips så var det fixat. Tack min älskade unge, utan dig hade jag köpt en ny.



























Idag fyller min älskade mamma 71 år. Stort grattis <3<3<3

1 kommentar:

BP sa...

ha, ha, ha. Vänta bara tills du fyller BP;-) Festa vad är det;-) Å trots det sover vi varje helg till minst klockan 10. Jag lovar: du vänjer det, det är underbart:-))))

Gratta morsan och tacka henne att hon har skapat en suverän dotter:-)))