måndag 17 maj 2010

Syttende mai

Grattis Norge på er nationaldag. Jag är faktiskt lite avundsjuk på ert firande, önskar att vi kunde fira vår nationaldag på ungefär samma sätt som ni gör.



Sommartid

På eftermiddagen idag blev jag påmind om att vi arbetar sommartid nu. Tjoohoo va glad jag blev, nu kommer jag att hinna med ännu fler saker än tidigare.
Så efter arbetet åkte jag och hämtade studentskylten, åkte hem och bytte om till springkläder och sprang sedan ett varv i spåret. Idag hade jag mina nygamla springskor på mig och då mådde benhinnorna mycket bra.






Baksidan på skylten. Eftersom Rasmus läser min blogg, så förblir skylten hemlig fram till den 4 juni kl 13:00.

1 kommentar:

BP sa...

Visst vore det roligt att fira den 6 juni som norrmännen firar idag. Kulturskillnad där. Tänk på hur fransmän och USA firar...
Ska bli kul att se Rasmus... framifrån alltså;-)
Jobbade ju hemifrån idag så jag kom på det alldeles för sent - att det ör sommartid. Det ska jag dock inte glömma imorgon;-)