måndag 3 maj 2010

Lunchpromenad

På mitt arbete håller vi på att flytta runt, så det är mycket ljud av rullande stolar, hurtsar och hyllor. Nästan alla våra möbler på arbetet har hjul, detta tror jag beror på att vi flyttar runt så mycket. Jag har iof suttit på mitt rum i 2 år nu .och har hjul på mina möbler I slutet av denna vecka är alla på plats, så då blir det lugnt igen.



Jag har ont i halsen, så det blev en lunchpromenad i Hagaparken med Disa istället för träning. Det var ett fantastiskt vårväder, så det gjorde inte ett dugg att jag är lite krasslig och missade träningen.



Här kommer bilder från vår Vårpromenad.




3 kommentarer:

MaMalena sa...

Nu är i alla fall jag färdigflyttad, kom bort och hälsa på vetja! Jag bjuder på lyxkaffe! Blir det fler lunchprommisar, följer jag gärna med!!

Susanne sa...

Åhh va gott, Lyxkaffe är man inte bortskämd med på arbetet. Är vädret OK imorgon så blir det en lunchpromix.

BP sa...

1. Har (som tur är) suttit i ett och samma rum i drygt fem år nu. Där har bara hurtsen hjul;-) Det är kanske därför.
2. Du är då en riktig optimist: härligt vårväder - 12 grader. Nu är det 7 grader. Burr, burr, burr säger jag bara;-)