onsdag 12 maj 2010

Myror och Igelkotten Sune

Vilken underbar dag det har varit. Åkte hem efter lunchen och stannade till på Blomstrande Ting där jag beställde 8 st myror till mina vänner som blev förtjusta i myrorna. Jag berättade för de anställda i butiken att jag bloggat om myrorna (därav beställningarna) och de tackade de för.

Igelkotten Sune
En av mina bästa väninnor C bor i samma länga som mig (även kallas Singellängan). C har en hyresgäst som bor under sin förstukvist. Idag var Sune framme och låg och solade när C kom hem.
Vi stod stilla och betraktade Sune, när han hade solat färdigt så masade han sig hem. Vi konstaterade att han hade samma fart som vi när vi sprang i spåret. Så nu är även Sune medlem i The Running Babes.


Skabbigt

Till sist vill jag bara visa hur skabbig tunnelbanan har blivit. De kan väl åtminstone matcha tyget. Det kändes rätt skabbigt. Tror att det är dags för många av våra vagnar att genomgå en Extreme Makeover.


3 kommentarer:

BP sa...

Yuck, yuck, yuck. Vad kommer turisterna att tänka när det ser det här. Man skäms ju.

BP sa...

Nu glömde jag ju att kommentera myran och Sune. Kul att det är fler än jag som vill ha en myra. Skitkul. (Å du lyckades med länken också, duktig tjej:-)) Sune är ju för söt... undrar om han finns som konst hos Blomstrande ting också;-)

Susanne sa...

Tack Beate, Jag har en fantastisk Blogglärare =)