fredag 14 maj 2010

2 skojiga saker ikväll

Postkodslotteriet
Rasmus pappa Peter ringde för typ en timme sedan och frågade ifall jag tittade på Postkodsmiljonären,
Det gjorde jag inte och och slog genast om till tv4 när han berättade att Rasmus gamla dagmamma Anita var med och hade vunnit 700.000:- + en bil på sin postnummer (de hade 7 lotter i sin familj). Kul.... Borde kanske köpa en sådan lott.


Mustaschkampen

Min bloggvän och arbetskamrat B har i ett av sina Blogginlägg berättat om vår VD som stödjer Mustaschkampen och nu har Cancerfonden uppmärksammat B:s blogg.
Du är bäst B!!!!



btw så får du myrorna på måndag. Jag ska hämta dem i morgon. =)

2 kommentarer:

BP sa...

1. Grattis till dagmamma Anita. Rätt "låt" vann om man säger så. Å visst är världen liten, väldigt liten.
2. Tack gulliga dig:-))))) Du är faktiskt minst lika bra:-) Hoppas du uppmärksammas också, det är du värd:-)
3. Får jobba hemifrån på måndag också (två besök på DS under dagen som jag jobbat in idag) så jag kommer att krama myrorna på tisdag. Än en gång: 1 000 tack för allt besvär. Det blir ett toppen inlägg;-) Måste bara komma på namn att döpa dom...
4. Grattis tjejen, du lyckades med länken. Är stolt över dig. Kram:-)))
5. Kolla fotoutmaningarna under helgen. Du blir kanske sugen. Bilduppdraget (tema: vår) och Shannara (tema: "Flying stuff")

Rasmus sa...

Nähä vann hon? :O, fett coolt ju :D