tisdag 13 april 2010

Mitt 100:e blogginlägg

Detta blogginlägg blir nr 100. Jag är så glad att det har varit "Full fart framåt" med min blogg.
Mitt kropp mådde bra i morse, så det blev ett steppintervall pass på lunchen. Efter lunchen blev det ett prommis till Haga Forum där vi hade en på Workshop - Syfte, mål och framtid med byggtjanst.se. En mycket bra workshop, vi var typ 15 personer från många olika avdelningar på arbetet. Jag tycker att det är jätteskoj att arbeta över gränserna.
På väg hem funderade jag kring begreppet Workshop, för 10 år sedan hette det Brainstorming. Undrar vad det hette innan dess?
Idag när jag kom så hade Rasmus fått sin studentmössa. Hualigen va tiden går fort om 2 månader, så är skolan slut och Rasmus har börjat arbeta. Kom på för några månader sedan när jag pratade med en småbarnspappa på arbetet att jag har passerat alla "barnproblem" för liten har blivit stor. Men Rasmus kommer alltid vara min älskade unge även när han fyller 45 ;)


1 kommentar:

BP sa...

Grattis till 100:a inlägget. Snyggt jobbat!!! Att tänka sig att du har en nästan vuxen son... ja det är inte så lätt om man säger så...