onsdag 14 april 2010

Glädjeskutt

Åhh va jag är glad. Min syster Lisa var hos läkaren idag och allt såg bra ut, så just nu är hon frisk. Vad som händer i framtiden vet ingen och vi låter det vara så just nu.
Jag är så glad, så jag gör ett stort hopp:



Idag har jag haft en intressant dag. På fm träffade jag och Anne-Lotte en kille från Linköpings Universitet, det vill att vi ska sponsra dem i deras projekt. Mycket intressanta projekt, de får jag berätta om en annan dag.
På em åkte jag och några kollegor med Yvonne i spetsen till Liljeholmen, där Yvonne guidade runt oss... Mycket kul och intressant

Kolla in surfingbräderna i taket, de har Rasmus målat =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Å vad bra att Lisa är frisk! Stor kram/Disa

BP sa...

Vilken underbar nyhet ang. din syster:-) Nu har vi två som (just nu) har besegrat denna hemska sjukdom. Känns helt underbart!!!
Så Rasmus har målat surfingbrädan... Coolt! Inger S och jag fick ju en rundtur med Yvonne som guide där för några månader sedan.

Malena sa...

Håller med om att det var ett bra besök och som sagt förena nytta med nöje är alltid bra, särskilt när det innebär shopping!