måndag 26 april 2010

Combatrosa Foppatofflor

Idag när jag skulle åka hem hade jag ett par minuter över, så jag sprang in i ett tingeltangelbod i Fruängen. Där hittade jag Foppatofflor som jag köpte. Mina gamla är typ 4 år gamla, så det var verkligen dags att köpa nya.
Vet ni vad Wiki skriver om Foppatoffeln? Jo, så här:
Crocs-modellen Cayman importerades till Sverige av ett företag som drivs av Peter Forsberg, varför modellen i Sverige fått smeknamnet Foppatoffel. Forsberg hade för ett antal år sedan en hälskada, och av den anledningen använde han under en period ett par av dessa tofflor av gummi.

Foppatofflor är nog världens fulaste skor, men sååå sköna. Jag använder dom endast på tomten, så ni behöver oroa er att jag skulle gå på stan med dem.



Vad ska jag nu göra när Hockeysäsongen är över?
Spela Wii förstås. Idag kom Wii Sports resort med posten, så kvällen är rädddad;) Jag älskar allt vad WII-spel heter. Vi nog lagt ner en halv förmögenhet på WII.

Inga kommentarer: