måndag 29 mars 2010

Tbx på kontoret

Idag var jag tillbaks på kontoret. Jag har inte varit på kontoret sedan 10 mars, gjorde ett gästspel ett par timmar förra måndagen. Det var härligt att vara tillbaks, speciellt idag när det "myllrade" med en massa konstnärer i korridorerna. Vi har en konstklubb på mitt arbete och under 2 veckor kommer det att hänga en massa rolig/konstig konst på våra väggar. Jag fotograferad ett konstverk som en praktikant som har varit hos oss (glömt namnet) ställer ut med. Nedanstående konstverk har ett väldigt roligt ordspråk tycker jag iaf =). Jag kommer att fotografera lite till, när allt är uppe.
Dagens arbete började med ett kundbesök på Lernia. Lotta och jag var nöjda när vi gick därifrån. Kan bli en bra affär =)Resten av min arbetsdag så efterarbetade jag massor från Nordbygg, hann inte med allt så imorgon fortsätter jag.

Inga kommentarer: