lördag 6 mars 2010

Rasmus kryssning

Nu har Rasmus kommit hem från sin kryssning, 15 timmar försenade. Den ersättning de fick var en buffé. De var helnöjda att få en partykväll till, men jag tycker att de ska mer ersättning än en ynka buffé. Rasmus skulle bl a ha arbetat idag och förlorade en dagsinkomst. Så jag ringde till Siljas kundservice och frågade hur man skulle göra för att få ersättning för förlorad arbetsinkomst. De hade ingen aning om hur de skulle agera, så jag skulle ringa ett annat telefonnummer på måndag. Jag tycker att Silja kunde agerat på en gång och t ex delat ut nya kryssningar. Fortsättning följer på måndag, för jag ger mig inte och tycker om att få som jag vill ;)

Just det... jag verkligen tokshoppade igår, det blev en massa kläder och lite smink


Inga kommentarer: