torsdag 25 mars 2010

Nordbygg och Hockey....

Mitt liv består just nu av Nordbygg och Hockey... Jag har blivit helt förlappad, ingen träning, junk food. Hur ska dette sluta. Nästa vecka blir inte bättre, men sen sätter jag fart. Mitt liv ser ut som filmen Måndag hela veckan (arbete och Hockey). Tur att Lena ska ha tjejmiddag på lördag, så att jag kan bryta mönstret ;)
Onsdagen var ytterligare en bra dag på Nordbygg. Pratade med en hel hög med studenter från Högskolan Dalarna som inte hade en aning om vad vi erbjuder skolorna, men nu vet de =)
Efter Nordbygg så var det dag för 4:e kvarten i hockey. Så späääännande, mitt blodtryck gjorde nog en toppnotering. Hur som haver, så vann vi med 2-1.
Klacken är fantastisk och även vi på aktiv sittplats =)
Vinner vi nästa match på fredag. så går vi vidare till semi.
Ett plus denna vecka är att man inte behöver bekymra sig för sitt klädval.


Inga kommentarer: