lördag 27 mars 2010

Kvarten klar, nu väntar semi =)

Åhh va jag är lycklig. Tänk att man kan bli så himla lycklig över en sport =)
Måste backa bandet lite och berätta redan från fredagmorgon. Jag åkte in till Courtyard Marriott Hotel, där Skolverket hade en föreläsning om nya gymnasiereformen gy2011.
En mycket intressant föreläsning. Hoppas bara att den reformen går igenom i höst. Jag önskade att jag hade varit 16 igen. men med den erfarenheten man har idag, va mycket lättare det hade varit att välja.
Efter lunch var jag på Nordbygg, sista dagen blev bra den med =). Kl 17 var vi många som plockade ihop materialet i montrarna, så det gick kanonsmidigt. Jag och Inger tog en taxi till Globen för att hinna i tid. Väl på Globen var det ca 13848 personer som oxå ville in. Vi hamnade en bit ifrån klacken inte så roligt, men vi "aktiv sittplatsare" sjöng och skrek ibland de andra passiva Djurgårdarna. I slutet av matchen var det även fart på dem.
Hur som haver efter ett rafflande slut så vann "vi" och går nu vidare mot semi, har ännu ingen aning om vi möter. Nästa match är iaf på påskafton, så det blir ett annorlunda påskfirande i år.
Nu ska jag iväg till Lotta på Arnalids och fixa ögonbrynen.
Lyckliga kramar från en lycklig djurgårdare

Inga kommentarer: