onsdag 24 mars 2010

1:a dagen på Nordbygg

Jag tycker att det är såååå himla kul med mässor och Nordbygg är den bästa.
Igår öppnade Nordbygg och vi på Byggtjänst har 3 montrar, så det finns nog inte så många Byggtjänstare kvar på kontoret.
Träffade gamla bekanta Johan, Kenneth, Jonas. Johan har jag inte sett på typ 10 år, men de andra två träffar jag vartannat år på Nordbygg (det får ju inte bli allt för tjatigt).
Dagen var bra och jag fick ta fram mina gamla talanger och sälja lite annonser till BK. Träffade på en hel lärare både från gymnasieskolan och högskolan. summan av dagen var att det blev en hel del bra möten. När mässkläderna hade pryds med lite namnskyltar och en medalj, så såg man nästan ut som ABAB-vakt ;).
Disa den stackarn hade så himla ont i sina små fossingar (en är ganska nyopererad), så jag hoppas verkligen att hon är bättre idag. Jag är glad att jag hade på mig min bästa investering av skor igår.
Näe nu måste jag nog Mässpiffa mig, så att man ser ut som ett Kuttersmycke i Montern.



Inga kommentarer: