onsdag 24 februari 2010

Nya skoooor

Va hände med mitt blogginlägg försvann om mina nya vårskor... Puts väck. Så nu får jag börja om
Idag har jag slaffsat runt i mina gamla unkna skor med punka. Det piper om mig när jag far fram i korridorerna. Så pinoooooo.....
Hur som haver så på väg hem på min älskade röda linje nr 14, så satt jag och tänkte på att jag måste införskaffa mig ett par nya skor. De nya skorna skulle uppfylla följande krav: Sköna, Oskaviga, mjuka, ganska snygga
med andra ord typ ett par mässkor. De nya skorna ska vara med på MässIng (LTH i H-borg), Nordbygg samt gatorna i Hurghada..
När jag kom fram till Fruängen, så sprang jag in på Andiamo och där stod dem. Ett par Rieker Antistress – är av många ansedda som ett av det ”skönaste” man kan hitta och med annorlunda design. var inte så snygga så att att man kan dö för dem (hittade ett par andra som jag kunde dö för), när jag provade dem så var de sååå mjuka och sköna... Så jag köpte dem och kommer att vara den som har inte alls har ont i fötterna under Nordbygg ;-)
De andra skorna ska jag köpa en annan dag =D

Inga kommentarer: