lördag 27 februari 2010

Lördagmorgon...

Somnade som ett barn vid 10-tiden igår och vaknade som ett barn strax efter 8 (inte lika pigg som ett barn). De 2 hockeymornarna tog tydligen på krafterna, men det var det värt. Skulle inte ha emot att börja arbetsdagen på det sättet, men absolut inte kl 6.
Igår efter 2 veckors ivrig väntan fick jag äntligen min Iphone. Jag var som ett barn på julafton, slet och drog i stackars Radde så att han kunde hjälpa mig med lite tips och trix.
Min Iphone som har ett rosa skal - förståss - kan t o m trolla med knäna ;). Kommer att ha stor nytta av den. På måndag ska jag träffa en massa bygglärare och ska då dema mobil.bygglo.se
Idag ska städa nästan hela dagen, huset ser ut som en lopplåda (som mamsegull sa när jag var lite och mitt rum var ostädat).
Kl halv 3 ska jag träffa Hockygänget (Inger och Bosse), nu drar äntligen Elitserien igång igen. Ikväll är det Länsderby mot Sööötälje.
Näe, nu är det bäst att dra på sig städrocken och börja städa

Btw nu är det 313 timmar och 16 minuter kvar ;)



Inga kommentarer: