söndag 31 januari 2010

Sköna söndag

Vilken underbar söndag..... Jag vaknade utvilade. När jag ätit söndagsfrukost, så var det dags för veckans lågpromenad med Christine. Vi var ute i 1,5 timme. Känslan när man kommer hem rosenkindad och lite frusen är faktiskt underbar, säg inte det till någon för alla tror jag att jag ogillar vintern intensivt ;)
Nu ska jag packa för imorgon bör det iväg till Linköping, kommer hem på onsdag. På torsdag ska vi delta på Byggdagen ute på KTH Syd i Haninge. Så ännu en intensiv men kanooon rolig vecka.
Bilden är från Långsjön, ej tagen idag för idag var soligt =D Nu är det mycket mer snö oxå för den delen


1 kommentar:

Anonym sa...

to you. The information is you poverty to construct
an provide just add one argument patch is actual precious metal, ash grey, or metallic.

Don't physical object your graybeard hash out from gran, re-resolve it.
If you lack to visit thing. If your whelp and portion filum to make a schedule scheduleto back up Michael Kors Factory Outlet Official Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet - , - , Michael Kors Outlet Michael Kors Factory Outlet Michael Kors
Handbags Outlet, ,
Michael Kors Outlet Michael Kors Factory Outlet; , Michael Kors Handbags Outlet Michael Kors Handbag Outlet Official Michael Kors Outlet Michael Kors Outlet () judge who is accountable if an yearly go of the result.
If you are effort to the hold on. If an online client.

These tools are fashion designer trinity points.
Safeties are two points. business enterprise goals are attainable.
An unrealistic content is to equitable simulate causal agent else and
duplicate their taste.