lördag 30 januari 2010

Hockey med Marcus och Peter

Skriver mitt inlägg till tonerna i mitt huvud av "Åh vilken härlig dag, Djurgår´n vann, Djurgår´n vann.
Eftersom Inger och Bosse är i Kuba så har jag deras hockeybiljetter till 2 matcher och idag tog jag med Peter och Marcus. Marcus är född Djurgårdare och Peter har vi omvänt.
Vi åkte hemifrån redan kl 13 (matchen började inte förrens kl 16). Vi började med lite shopping i Djurgårdsbutiken (2 halsdukar), sedan blev det hamburgermiddag på Nedre Hyllan inne på Hovet. Sedan började matchen. Niklas Falk blev hyllad, han har spelat 700 matcher. 0-1 slutade 1:a, inte bra... Men i de andra två perioderna brakade det lös =D... Matchen slutade iaf 6-2 =D
Killarna tyckte det var jättekul och de sjöng jättemycket. De hade fått i läxa av mig att lära sig en massa ramsor ;)
Nu ska jag krypa ner i soffan och se på Sommaren med Göran
Pyss, pyss

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga killar, men vad har dom runt halsen. Dags för dom att lyssna på sin mamma. Kram Lisa